Danske
Byggecentre søger en frisk supporter, som primært skal varetage
helpdesk-funktionen overfor vores eksterne brugere af ByggeBasen
(internetbaseret produktdatabase).
Som IT-supporter
hos ByggeBasen får du en bred kontaktflade, hvor du kommer til at hjælpe både
leverandører og byggecentre med udveksling af produktdata samt holde ByggeBasen
ajour med disse data.
Dit ansvar
består både i at strukturere data og få dem indlæst korrekt, da hele byggeriets
værdikæde er afhængige af, at ByggeBasens data altid er tilgængelige og
fejlfrie. Du kommer også til at hjælpe med at teste og kvalitetssikre
ByggeBasen efter behov. Dette vil ofte ske i samarbejde med enten de andre
supportere eller med vores udviklere. Dit arbejde vil også bestå i at sikre
tiltag i ByggeBasen bliver korrekt formidlet videre til udviklerne som bindeled
mellem IT og byggecentret.
Du vil ydermere
på sigt skulle hjælpe med at udtænke løsninger, da ByggeBasen løbende bliver ekspanderet,
da du, som nævnt, også vil deltage i den daglige dialog med udviklerne af
ByggeBasen. En stor del af vores team har til huse i blandt andet Ukraine, er
det derfor et krav, at du er god til engelsk.
Om IT-afdelingen
Du bliver en
vigtig del af ByggeBasens supportteam, som i øjeblikket består af 2
medarbejdere, som du vil have dit daglige samarbejde med. Du bliver ydermere en
del af IT-afdelingen, som i alt er på 16 medarbejdere. Derudover har du 7
kollegaer, som tager sig af alle de andre opgaver Brancheforeningen Danske
Byggecentre har.
Arbejdsdagen er
præget af en uformel omgangstone og et højt serviceniveau. Beslutningsvejene er
korte. Du vil være tæt på beslutningsprocessen, og vi forventer, at du har lyst
til at tage ansvar og bidrage positivt.
Dine primære arbejdsopgaver:
• Dagligt arbejde med helpdesk og
supporttelefon/-mail i ByggeBasen
• Holde styr på opgaver der er
under udvikling
• Test af ByggeBasen og
udarbejdelse af vejledninger samt dokumentation
• Uploads og strukturering af
katalogdata
• Bindeled mellem forretningen og
IT
Dine
kvalifikationer
Du har nogle års
erfaring fra et lignende job, og muligvis har du en uddannelse som IT-supporter
eller lign. Det er ikke et krav, at du er fra vores branche, men det er en
fordel du har kendskab til byggebranchen. Vi skal nok sørge for en grundig
oplæring.
• Du skal kunne kommunikere præcist og
godt på dansk og rimelig godt på engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Du er glad for at yde support og tilegne
dig viden om nye produkter og ny IT-teknik
• Du har øje for detaljer og er grundig
• Du sætter en ære i at opgaverne bliver helt
løst, inden du slipper dem
• Det skal kendetegne dig, at du har et
godt gåpåmod, så du kan se muligheder for udvikling gennem dit engagement i
afdelingen og de opgaver, du har ansvar for
Tiltrædelse 1.
oktober 2022 eller så hurtigt som muligt.
Interesseret?
Send din
ansøgning, dit CV og andet relevant materiale allerede i dag til IT-chef Paul
Jacobsen på pj@byg-e.dk. Vi kalder
løbende til samtaler.
Vil du høre mere
om jobbet inden, er du velkommen til at kontakte Paul Jacobsen på telefon 45 80
78 77.
Lidt om
ByggeBasen og Danske Byggecentre
Du bliver ansat
i Brancheforeningen Danske Byggecentre, som er brancheorganisation for landets
byggecentre og byggemarkeder. Vores opgave er at gøre det lettere for dem at
drive virksomhed. Vi varetager branchens og medlemmernes interesser i ind- og
udland overfor ministerier, styrelser, institutioner, foreninger og samfund.
DB har
eksisteret siden 1898 og er i en branche præget af traditioner (på godt og ondt).
Vi har en visionær ledelse, der ikke er bange for at gå nye veje, så du skal
ikke være bange for forandringer. Du kan læse mere om os på www.bdb.dk.
ByggeBasen er
byggebranchens internet produktdatabase. Det er her branchens leverandører
indlægger alle informationer om deres varer og her hvor landets byggecentre
henter oplysninger til prislister, hyldeforkanter, brugsvejledninger og diverse
mærkningsordninger hvis påkrævet. Se evt. mere om ByggeBasen her. https://byggebasen.dk/